Zamów pozycjonowanie Krakow
Funkcjonują trzy główne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest dodanie do frazy nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przede wszystkim:
– dzielnicę (np. “sklep RTV Wilda”)
– miasto (“masażysta Kraków”)
– kraj (“akademia muzyczna Polska”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do klientów mieszkających na danym obszarze. Ta strategia pozycjonowania jest stosowana też wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma nieduży budżet na promocję i nie jest w stanie walczyć o pozycje na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, np. zamiast “sklep komputerowy”, to “sklep komputerowy Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Inny model pozycjonowania to solidne i wypróbowane rozwiązanie dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Za sprawą odpowiedniego dobrania fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z daną branżą, ale też koszty reklamy w Google Ads ulegną sporej redukcji. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza też znacznie niższą konkurencję. Kluczowe jest też to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wpisywania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– telefon Huawei P30 niebieski,
– obuwie Adidas Runfalcon czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest bardzo ważne szczególnie dla sklepów internetowych. Za sprawą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę towarów mogą skuteczniej piąć się na pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Święto Pracy, Dzień Dziecka lub finały Pucharu Europy w piłce nożnej. Ten wariant pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. W większości wypadków trzeba zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed ważnym wydarzeniem, ażeby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową bądź zmienioną treść witryny internetowej.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]