Więcej szczegółów o pozycjonowaniu i optymalizacji stron internetowych.
Zapłaciłeś fortunę za nową stronę www, jednak ta nie przyciąga nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada najnowsze rozwiązania, ale klientów wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się pomimo największych starań? Najpewniej powód tkwi w niskiej widoczności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z Google – każdy przedsiębiorca musi więc zatroszczyć się o to, by witrynę jego przedsiębiorstwa użytkownicy znaleźli bez dużych problemów. Jak to osiągnąć? Należy skoncentrować się na stronie, optymalizując ją zgodnie z wytycznymi Google.
Co to jest optymalizacja stron?
Optymalizacja strony to różne działania opierające się na dostosowaniu strony do wymogów wyszukiwarki. Są to tak modyfikacje kodu strony, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Jest to bardzo istotne ze względu na to, że boty Google klasyfikują strony w myśl z góry ustalonych algorytmów – ważne jest między innymi semantyczne użycie tagów w kodzie i nasycenie fraz kluczowych.
Zostaw optymalizację stron specjalistom
Optymalizacja stron to zadanie wymagające dużej wiedzy o stale zmieniających się wytycznych sieciowego giganta – z tego powodu również kiepskim pomysłem okaże się samodzielne modyfikowanie strony korzystając z publikowanych w internecie poradników. Znacznie słuszniej zrobimy powierzając to wyspecjalizowanej firmie SEO oraz traktując to jako inwestycję – obroty osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się już po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]