Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Więcej o tym, jak rozpoznać dobrą agencję SEO.

Jeśli posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu znaczna grupa klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak więc wybrać solidną agencję SEO? Zalecamy posłuchać sugestii profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Jak znaleźć dobrą firmę SEO? Google przygotowało o tym film

Nie da się ukryć, że cała branża SEO, to znaczy działań związanych z optymalizacją stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak między innymi DuckDuckGo, Rambler bądź Bing, nadal najistotniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, musi pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest mocna, zwykle jest to niemożliwe bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których pojęcie optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki film o tym, jak wybrać solidną agencję SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej agencji SEO

Maile Ohye, pracownica, Google z przeszło 10-letnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak zatrudnić solidną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozycjonowanie w wyszukiwarce na wybrane słowa kluczowe,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • stała kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
  • zdolność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od szczegółowego audytu strony.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza również, iż rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, nieraz dającą widoczne rezultaty najczęściej po kilku miesiącach pracy.