W tym miejscu znajdziesz korzystną ofertę kampanii SEO.
Przedsiębiorstwa oraz właściciele stron internetowych, którzy chcą dotrzeć do pierwszych pozycji w wyszukiwarce, mogą to osiągnąć na przynajmniej kilka sposobów. Pierwszy, którego nie polecamy, to podjęcie działań samemu. Nie mając rozeznania w problematyce SEO i nie śledząc codziennie doniesień o zmianach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – kluczowe – efektywnie. Kolejne podejście to utworzenie etatu dla obeznanego SEOwca, lecz nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzeci sposób to nawiązanie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Atutem kooperacji z agencją SEO jest to, że obok ekspertów od SEO w zatrudnione są tam również osoby od kampanii Google Ads, grafiki, programowania oraz content marketingu służące rzeczową pomocą w tych sferach.
Firma SEO – wybierz taką, która funkcjonuje w branży od lat
Polskich agencji SEO jest wiele. Co wziąć pod uwagę w toku szukania firmy, która wywinduje w górę naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Rekomendujemy postawić na firmę, która istnieje na rynku od dłuższego czasu. Liczba agencji SEO, a również tych kreatywnych oraz reklamowych, z każdym rokiem rośnie, co niekiedy nie idzie w parze z jakością usług. Wybierając firmę, która istnieje od minimum dziesięciu lat, można mieć pewność, że dysponuje ona ogromnym doświadczeniem i może w każdej chwili zaprezentować pokaźne portfolio swoich byłych klientów. Agencje SEO często na swoich stronach posiadają zakładkę „Case study”. Zanim zatwierdzi się umowę wypada przeczytać studia takich przypadków, by sprawdzić, jakich efektów można się spodziewać po danej agencji, jak również to z jakimi branżami pracowała i z jakimi trudnościami przyszło im się zmierzyć. Najlepsza agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: zawiadamia o planach zadań na nadchodzące tygodnie, a także przekazuje raporty z przeprowadzonych działań i ich efekty.
Drugi niebagatelny aspekt to spersonalizowana oferta i dostosowanie zakresu działań do potrzeb działalności prowadzonej przez klienta agencji. Jeżeli agencja SEO na chęć współpracy reaguje w przeciągu kwadransa, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być znak alarmowy. Po otrzymaniu zapytania przedstawiciel sumiennej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, by dopytać o dodatkowe dane o firmie, konieczne do opracowania dla niej pełnej oferty. Chodzi o dane, których nie można wyszukać samodzielnie w internecie, jak przykładowo informacja o prowadzonych do tej pory działaniach SEO oraz o kluczowych dla klienta produktach albo usługach, które pragnie wypromować.
Opłata za wyniki – czy to właściwa forma rozliczenia z firmą SEO?
Nieufnie należy potraktować agencje SEO, które proponują typ umowy z opłatą za wypracowany rezultat. W takim systemie zleceniodawca płaci firmie SEO dopiero wówczas, gdy frazy kluczowe zdobędą uzgodnione w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (przykładowo wejdą do Top3 czy też pierwszej strony wyników). To wciąż całkiem popularny model rozliczeń, jednakże wiąże się ze sporym ryzykiem – można wszak uzyskać błyskawiczny efekt za sprawą naruszania standardów ustalonych przez Google. Systematycznie modyfikowany algorytm również nie pomaga w dotrzymaniu obietnic złożonych zleceniodawcy, dlatego sumienna agencja SEO nigdy nie gwarantuje osiągnięcia konkretnych pozycji. Jeśli chodzi o opłatę za usługi firmy SEO, to z rzadka bywa ona stała – z reguły w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu nieodzowne są wyższe nakłady finansowe, by opracować dogłębny audyt SEO, a w następnej kolejności wcielać w życie wszystkie przedstawione w nim zalecenia. W kolejnym okresie współpracy, gdy strona klienta zostanie już zoptymalizowana, wydatki na działania bywają znacznie niższe.
Nasz adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]